;//'); define('UC_CHARSET', 'utf-8'); define('UC_IP', 'UC_IP'); define('UC_APPID', 'UC_APPID'); define('UC_PPP', '20'); tutorials og projekter 18 - 七嘴八舌聊天 - MeiMei正妹交友論壇 - Powered by Discuz!
返回列表 回復 發帖

tutorials og projekter 18

: Flagermus har følelser Too Sonar beklædningsgenstand til at hjælpe synshandicappede med at navigere den indbyggede environment.Sonar beklædningsgenstand til at hjælpe synshandicappede med at navigere det byggede miljø. Lavet af Lilypad hovedbestyrelsen, LV MaxSonar ultralyd afstandsmåler og en Lilypad vibeboard. Den afstandsmåler kan indstilles til at finde en fast genstand X afstand foran brugeren og drej vibeboard på at advare brugeren om at stoppe, før du går ind i en solid object.This projekt blev inspireret af at deltage i afsløringen af ​​den Nike Blazer Dame prisbelønnede faciliteter Anchor Center for blinde børn designet af stjerne arkitekt Maria Cole. Under mit besøg en af ​​de tidligere studerende kom op for at tale med mig, fordi hun kunne 'se', hvad jeg var iført (en konfetti stof frakke), og også hun ville designe tøj. Bare går til at vise ya aldrig vide, hvor det næste projekt kommer fra! Vil du have flere eTextile Sådan DIY eTextile videoer, tutorials og projekter? Derefter besøge eTextile Lounge! Eric fra Talk2MyShirt skrev en fatabulous gennemgang af dette projekt! Tak !! til beklædningsindustrien, du kan bruge noget, du har, gå købe noget eller endda DIY!
Parkes jokede han ville have noget problem barking ordrer på Mealamu trods af hans omfattende erfaring i spillet. 'Hans karriere taler Nike Free 3.0 for sig selv. Han er en fænomenal spiller,' Parkes sagde. 'Det kommer til at være fantastisk at have ham i teamet Nike Cortez i denne uge, og han er allerede bragt en lille smule erfaring til feltet i denne uge i træning, og jeg er sikker på, han vil være ser frem til at sætte på den blå og hvide ringe igen . '
Jeg kan godt lide udseendet af mahogni en, da det er en hårdere træ jeg troede det ville være flere durable.Some træsorter som mahogni er en smerte. Hvis du finder det opdeling, er du nødt til sand den ned meget meget meget meget tynd. Selvfølgelig, hvis Nike Air Huarache du gør det, skal du bruge flere lange strimler til wrap rundt for at gøre en ring, der er så tyk som de andre.
Badeværelserne i de fleste hjem får mere end deres rimelige andel af trafikken og de problemer, der følger med kraftig brug, men ved at kende de bedste måder at unclog et brusebad dræne en boligejer kan undgå den panik, der opstår, når et brusebad ikke fungerer korrekt. Årsagerne til, at bruser afløb kan blive tilstoppede er normalt alle forbundet med kropsolier og hår, der går ned i afløbet efter hvert familiemedlem brusere, og over tid kan forårsage en træsko, der kan være svært at fjerne. De bedste måder at unclog et brusebad afløb matche middel til sværhedsgraden af ​​træsko, fordi den grundlæggende idé er at bare få vand flyder igen uden brug af overdrevne foranstaltninger.
  
   at blive bekræftet i virkeligheden  75
  
   脜h min Gud. Tanken om  31
  
   omfattede den første af to sange Lennon skrev om sin mor  23
  
   Smerte er aldrig en god ting. Det er en indikation af  93
  
   Harpertown
返回列表